ADMINISTRATIEF MEDEWERKER INKOOP

m/v, fulltime

Wij zijn voor onze afdeling inkoop op zoek naar een fulltime administratief medewerker (m/v)

Werkzaamheden

In deze functie ben je verantwoordelijk voor: 

  • Het controleren van inkooporders

  • Alle voorkomende administratieve werkzaamheden

  • Telefonisch en schriftelijk contact met leveranciers en onze winkels        

  • Je werkt in een enthousiast team

  • Je kunt je werk zelfstandig plannen en uitvoeren

Profiel

  • Je beschikt over mbo werk- en denkniveau

  • Je hebt uitstekende sociale vaardigheden

  • Je bent een positieve, collegiale, gedreven persoonlijkheid met verantwoordelijkheidsgevoel

  • Je hebt een goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal zowel in woord als geschrift,
    kennis van de Duitse taal is een pré

  • Je bent flexibel, accuraat, stressbestendig en niet bang om stevig aan te pakken

  • Je hebt er geen problemen mee om op zaterdag te werken

Hoofdkantoor Kesteren

De afdeling inkoop is gevestigd op het Hoofdkantoor in Kesteren.  Hier worden alle nieuwe inkooporders ingevoerd en alle administratieve inkoopwerkzaamheden verricht. Ook de afdelingen Marketing, Webshop, ICT en productontwikkeling zijn hier gevestigd. 

LIJKT DEZE VACATURE

JE WAT?

Meer informatie?

Heb je vragen of wil je meer informatie over deze vacature? Neem dan contact met Martien Stuurbrink,

Tel. 06 - 53585798

 

Solliciteer snel!

Stuur je sollicitatie voorzien van motivatie, CV en pasfoto naar sollicitatie@babypark.nl of per post naar:

Babypark

Hogeveldseweg 2

4041 CP Kesteren

 

  • Facebook Babypark
  • Instagram Babypark
  • YouTube Babypark
  • Twitter - Babypark
  • Google+ Babypark
  • Pinterest - Babypark

Tel: 0488 488 888  |  www.babypark.nl

 

© 2017 by Babypark